Metody płatności

Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT. 

Klient ma możliwość wyboru spośród następujących metod płatności: 

 

1) Przelew tradycyjny na konto:

 

Nr rachunku: 39 2490 0005 0000 4600 7731 9685

Maciejka Footwear Sp. z o.o. Sp. J.

ul. Strumykowa 7

62‐200 Gniezno

 

W tytule przelewu należy wskazać numer Zamówienia.

  

2) Płatność szybkim przelewem elektronicznym za pośrednictwem serwisu Przelewy24

Klient zostanie przekierowany do systemu Przelewy24, w którym powinien wskazać swój bank. Następnie powinien zalogować się za pomocą danych dostępu do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność.  

 

Operatorem serwisu Przelewy24 jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068

 

3) Za pobraniem przy odbiorze przesyłki od przewoźnika wybranego podczas składania Zamówienia:

      

4) Płatność kartą płatniczą MasterCard lub Visa za pośrednictwem serwisu Przelewy24, zgodnie z informacjami udostępnionymi w ramach Sklepu internetowego.

 

Visa MasterCard

 

 Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068

 

Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h.

Czas dostawy wysłanego produktu zależy następnie od wybranej formy transportu: w przypadku firm kurierskich

oraz paczkomatów jest to zwykle następny dzień roboczy po wyjściu paczki z magazynu. W przypadku

płatności przelewem, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie.

O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail. Status zamówienia można

sprawdzić także logując się na indywidualne konto klienta. 

 

Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień wydłuża się gdy obejmuje soboty, niedziele oraz dni świąteczne.

pixel